Dostlarınız

Güvenilir Ellerde

• Kliniğimizde evcil dostlarımızın hastalıklarının ve davranış sorunlarının  tedavilerinde Biyorezonans , Homeopati, Bach Çiçekleri, Aroma terapi ve Lazer tedavileri, konusunda uzman ve deneyimli veteriner hekimlerimizce uygulanmaktadır.
  • HOMEOPATİ

Son yıllarda adından sıkça söz ettiren Homeopati, vücudun kendi kendini doğal olarak İyileştirmesini sağlayan bir tedavi sistemidir. 1796 yılında alman tıp doktoru Samuel Hahnemann tarafından keşfedilmiştir Benzer benzerini iyileştirir ilkesi üzerine kuruludur. Bu ilke,’’ sağlıklı bir canlıda hastalık belirtilerine yol aça bir maddenin , belirli yöntemlerle dinamize edilip sulandırılmak koşuluyla , aynı hastalık belirtilerini taşıyan hasta birisine verildiğinde onu sağlığına kavuşturması’’ prensibidir.

Homeopatik tedavi, vücudun dengeleme mekanizmasını harekete geçirir. Hastanın genel sağlık dengesi yerine konduğunda vücut kendi kendisini çok rahat tamir edebilir. Homeopati, semptomların çıkmasına neden olan hastalığın kaynağını ortan kaldırır. Homeopatiye göre hastalıklar ,vücudun denge(homeostaz) bozukluğunun işaretidir. Aynı hastalığa herkes farklı tepki gösterebilir . Semptomlar farklı olabilir. Homeopati semptomları değil hastalığı tedavi eder. Hastalık tedavi edildiğinde semptomlar kendiliğinden ortadan kaybolur.

Homeopatide kullanılan ilaçlar, bitkisel, hayvansal, mineraller gibi maddelerin özel işlemlerle potenslenerek içlerinde orijinal ana maddeden bir molekül bile kalmayacak şekilde içlerindeki dinamik iyileştirme gücünün açığa çıkarılması ile hazırlanır.Kimyasal değil enerji düzeyinde etki sağlarlar. Homeopati, partikülün en küçük parçasının etkili enerjisidir. Bu nedenle toksik değildirler. Vücutta kalıntı bırakmazlar. Yan etkileri yoktur. Sindirim istemine zarar vermez, halsiz düşürmezler. Alerji yapmazlar. Klasik homeopati, tek ilaç-minimum doz prensibine dayalıdır.. İlaçlar toplu iğne başı kadar granül, veya solüsyon şeklindedir. İlacın potansiyel gücünün en küçük dozu kullanıldığı için güvenlidir.

Cerrahi işlem gerektirmeyen tüm olgularda Homeopatik tedavi kullanılır. Homeopatik ilaçlar semptomlar devam ettiğince akut ve kronik durumlarda kullanılır. Kondüsyon düzeldikçe ilaç dozu azaltılır.Tedavide bireysellik oluğu için herkes için tedaviye yanıt farklıdır. Homeopatide doğru ilaç seçimi çok önemlidir. .

Kliniğimiz, Homeopati eğitimi almış uzman kadrosuyla, Holistik Tıbbın son derece önemli bir dalı olan Homeopatik tedaviyi petlerde uygulayan öncü kliniktir. Güvenli ellerde güvenli tedavi için, sizi bekliyoruz.

• KUANTUM BİOFEEDBACK TEDAVİ
Kuantum Biofeedback Terapi nedir?
Kuantum Biofeedback Terapi; kuantum yani atomaltı düzeyde, vücudun elektromanyetik enerji titreşimlerini saptayıp, yorumlayıp dengelemek suretiyle, vücudun kendi kendini onarıp, iyileşmesini sağlayan bir enerji terapisidir. Dünyadaki her şey enerjiden ibarettir. Bu enerji ,ölçülebilir. Vücut da, megahertz olarak ölçülen biyolojik bir frekansa sahiptir.,Dr. Bruce Tainio, insan vücudunun frekansını, yıllar önce yaptığı bir çalışmada, 62-70 MHz olarak bulmuştur. Vücudun bütününün ve bütünü oluşturan her bir doku ve organının, ayrı bir elektromanyetik titreşim frekansı vardır. Tüm organlar ayrı ayrı titreşir. Bunların toplamı, vücudun genel frekans spektrumunu belirler. Titreşim enerjisi, yani frekans bozulduğunda, organların fonksiyonları da bozulur. Organ dokularını oluşturan hücreler, doğru titreşimdeyken sağlıklıdır. Titreşim bozulmuşsa, sağlıkları da bozulur, böylece hastalıklar ortaya çıkar. Doğru titreşimler yeniden sağlanırsa, o organın enzim ve hormonları da doğru salgılanmaya başlar. Vücut böylece kendi kendini iyileştirir. Aslında, her hastalığın bir frekans değeri olduğu ve o hastalığı yok edecek başka bir frekans değeri de olduğu 1920’lerden beri biliniyor. Dr. Royal Rife, o yıllarda kendi icat ettiği frekans cihazı ile, Tüberkülozun 583 KHz ‘de geliştiğini, bulmuştu örneğin. 1935-1940 yılları arasında, frekans tedavisi ile, birçok doktor, hastalarını bu şekilde iyileştirdiler. Bozulan frekans sonucu hastalık baş gösterdiğinde; tedavi etmek için, ya konvensiyonel tıpda olduğu gibi, ilaçlar kullanılıp mevcut semptomlar (şikayetler)bertaraf edilir, ya da hücrelerin iç faaliyetleri düzenlenerek vücudun kendini iyileştirmesi ,enerji bazında sağlanır. Bu terapi ile enerji bazında iyileşme sağlanır.

Kuantum Biofeedback Terapi Hayvanlarda Nasıl Yapılır?
Hastanın elektromanyetik enerji titreşimlerinin analiz ve dengelenmesini sağlayan, bilgisayar tarafından çalıştrılan bir terapi cihazı ile yapılır. Bu terapinin pet hayvanlarındaki uygulaması için hasta; vücuda elektomanyetik titreşimlerin gidip gelmasine izin veren özel bir pet pad üzerinde tutulur. Büyük hayvanlar (at) için aynı işlevi gören halter ve öze bir örtü (titreşimlerin geçişine izin veren özel bir battaniye) kullanılır. İnsanlar için ise baş ve bileklere takılan harnes’lar(elektrot) vardır. 5 dakikalık bir check up ardından, bulgular değerlendirilir. Değerlendirip, yorumlamanın ardından dengeleme süreci başlar. Saptanan hastalıklar ile ilgili olarak, her bir frekansın, nötrleyici frekansı da sistemde vardır. Cihaz, her türlü akut ve kronik dengesizlikleri (hastalıkları) saptar, vücudu farklı frekanslarda tarar ve vücudun bu frekanslara verdiği yanıtı alır ve standart değerlerle karşılaştırır. Yanıtları derecelendirir. Akut ve kronik dengesizlikleri belirler.Taraması yapılan bu frekanslar içinde, tüm patojenler, nörotransmitterler, meridyen noktaları, organ frekansları, toksinler, bach çiçek frekansları ,alerjenler vs. mevcuttur. Kanser, siroz gibi dejeneratif ve otoimmun hastalıklar da saptanırsa, enerjetik olarak yine dengelenir.

Kuantum Biofeedback Terapi’de Kullanılan Cihaz Nedir?
Biz kliniğimizde bu amaçla Eductor adlı cihazı kullanıyoruz. Eductor; William Bill Nelson adlı bir mühendis tarafından, NASA’nın Apollo Uzay Projesinde kullanılmak amaçlı geliştirilmiş bir cihazdır. Bu cihaz, binlerce farklı frekans bilgisinin yüklü olduğu bir cihazdır. Eductor; kuantum fiziği, matematik, elektronik, tıp, bilgisayar mühendisliği gibi pek çok bilimin birleştiği bir yazılım programı yüklü bir cihazdır. Vücuttan aldığı bilgileri toplar. Tespit edilen sorunlar için kullanılabilecek; homeopati, aromaterapi, ayurveda, kristaller, bach çiçekleri, akupunktur gibi pek çok farklı terapi yapar. Yani, sorun saptandıktan sonra, o soruna iyi gelecek homeopati, akupunktur vs. frekansları hastaya verilir. Akupunktur derken, akupunktur iğnesi kullanılmaz. Elektroakupunktur ile meridyenler dengelenir.
Bu Yöntemle Hastada Nelere Bakılabilir ve Hangi Durumlarda Kullanılır?
Bu yöntemle; Vücudun PH yani asit-alkali dengesinin düzenlenmesi Bakteri-virus-mantar –parazitlerin tespit edilmesi ve temizlenmesi Allerjenlerin tespiti ve desensitizasyon ile dengelenmesi Besin intoleranslarının tespit ve dengelenmesi Homeopatik tedavi Elektroakupunktur ve meridyen dengelenmesi (akupunktur iğnesi kullanmadan) Vücuttaki; enzim,mineral,aminoasit ,vitamin düzeylerinin ölçülmesi Vücudun bütünsel olarak hastalık oluşturma potansiyelini taşıyan alanların belirlenmesi ve düzeltilmesi Sindirim ve bağırsak problemlerinin belirlenmesi, düzeltilmesi Kan analizi (üstelik kan almaya gerek kalmadan) Omurga problemlerinin tespit ve değerlendirilmesi Detoksifikasyon Bu yöntem; tüm mikrobik, dejeneratif ya da otoimmun hastalıkların yanı sıra, hayvanların davranış bozuklukları, duygusal travmalar, stres, her türlü fiziksel dengesizlikler, yaşam kalitelerinin arttırılması için enerjilerinin dengelenmesi amacıyla kullanılabilir.

Kuantum Biofeedback Terapi Sırasında, Hayvanların Tepkisi Nedir?
Frekans alırken hayvanlar bunu normalde hissetmezler. Genel olarak, hafif bir uyku hali vardır. Rahat ve gevşemiş olarak uyumayı tercih ederler. Başlangıçta huzursuz olsalar bile frekans olarak enerjiyi almaya başladıktan sonra , şekerleme yaparak süreci geçirirler.
Tüm Hastalar Tedavi Olup İyileşirler mi?
Bu yöntemle vücudun enerjisi dengelenip, kendi yaşam gücü ile iyileşmesi sağlanır. Sürekli doğru frekanslarla enerjisel olarak denge hali sonucunda , iyileşme gerçekleşir. Ancak bu yönteme, iyileşme yöntemi demek doğru değildir, çünkü iyileşme hastanın kendisine bağlıdır. Bu yöntem, doğru frekansı sağlayarak, iyileşmenin önündeki engelleri kaldırır.

Seaslar Ne Kadar Sürer ve Kaç Seans Gereklidir? Hastalığın; akut, kronik, mikrobik, dejeneratif, otoimmun, alerjik, nörolojik, psikolojik,davranışsal vs durumuna göre tek veya çok seanslarda uygulama yapılır. Akut olaylar için tek seans yeterli olabilirken, kronikler daha fazla seansa gereksinim oluşturabilir. Seans aralıkları, hekim tarafından, hastanın durumuna göre belirlenir. Haftada bir, ayda bir gibi. Hastanın seans sonrası aldığı yeni frekanslarla bütünleşebilmesi için 3-4 gün gerekir. Seans, en az 1.5 saat sürer.
Bu Tedavinin Dünyadaki Geçerliliği Nedir?
Bu cihaz 20 yıllık bir araştırmaya dayanır. Amerikan Gıda ve İlaç Dairesince(FDA) onaylanmıştır. Amerika, Almanya, Rusya’da yıllardır kullanılmaktadır.

Bu Yöntem Başka Tedavi Yöntemleri İle Beraber Uygulanabilir mi?
Elbette. Tanısı önceden konmuş bir hasta için, normal konvensiyonel tedaviye devam ederken, enerjetik olarak da bu yöntemle hastanın iyileştirilmesi sağlanabilir. Bu Yöntem Yavru ve Yaşlı Hayvanlarda da Kullanılabilir mi? Kuantum Biofeedback Terapi yavru, erişkin, yaşlı tüm hastalarda uygulanabilir. Risk analizi ile, hastalıklar daha oluşmadan uyarı verir. Non-invaziv (kansız) bir yöntemdir. Yani, hastadan kan alıp, idrar alıp, kültür antibiyogram vs. bile yapmadan tanıyı saptayan bir sistemdir.Veteriner kliniği korkusu ve stresi yaşayan yavru ya da yaşlı tüm evcil hayvanlara kolaylıkla uygulanabilen ağrısız, acısız bir yöntemidir. Hiçbir olumsuz yan etkisi yoktur.

• AROMA TERAPİ
  • BACH ÇİÇEKLERİ TERAPİSİ