Dostlarınız

Güvenilir Ellerde

Bilindiği üzere evcil hayvanlarımız 5 veya 7 yaş itibariyle yaşlılık belirtileri göstermeye başlamaktadır. Tıpkı insanlarda olduğu gibi hayvanlarda yaşlanmaya bağlı bir takım sağlık sorunları görülmesi oldukça olağandır.

Yaş ilerledikçe ortaya çıkan sağlık sorunlarının başında ise; böbrek kalp veya karaciğer sorunlar, tümör kanser ve diyabet  gibi sorunlar yer almaktadır. Bu süreçte yapılacak sağlık taraması ile bu hastalıkların önüne geçilmesi veya iletmesinin engellenmesi için bazı önlemlerin alınması mümkündür. Yapılması gereken tetkiklerin başında laboratuvar tahlilleri gelir. Bunları tam kan sayımı ve tam idrar analizidir. Sonrasında diş sağlığına bakılır ve akabinde kilo kontrolü gerçekleştirilir. Yapılacak olan görüntülemeler ile göğüs röntgeni ve EKG çekilerek hem mevcut durum hem de gelecekteki sağlık sorunlarını değerlendirmek mümkündür.

Obezite, osteoarterit, böbrek-kalp-karaciğer hastalıkları, tümör ve kanser, diyabet ve tiroidi yetmezliği gibi hormon bozuklukları pet dostlarımızın yaşı ilerledikçe karşılaşabileceğimiz bazı hastalıklardandır. Kliniğimizde her türlü hormon tedavisi ve geriatrik bakım yapılmaktadır.